“Bij calamiteiten snel en adequaat communiceren.”

De veiligheid van jouw (zorg)medewerkers staat bij ons voorop! Al sinds 2016 helpt Nedkom (zorg)organisaties verder op het gebied van Persoonsbeveiliging en alarmering; waarbij conventionele oplossingen – zoals DECT en Paging – steeds vaker worden vervangen door applicaties op smartphones.

Met onze smartphone-oplossing is het mogelijk om ook andere vormen van kritische (zorg)communicatie te koppelen, waardoor de medewerker nog maar één device hoeft te gebruiken. Denk daarbij aan het koppelen van systemen van derden zoals bijvoorbeeld een Verpleegoproepsysteem, Deursturing of een Intercom.

Nedkom staat voor kwaliteit, innovatie, betrouwbaarheid en ontzorging. Bij calamiteiten is het van het grootste belang dat er op een snelle en adequate manier gecommuniceerd wordt met de juiste medewerkers. Dát is ons DNA. Wij bieden laagdrempelige oplossingen die passen bij uw organisatie en waarbij eenvoud, schaalbaarheid en doeltreffendheid centraal staat; compleet, stabiel en zonder verrassingen.

Naast onze Persoonsbeveiliging en gecertificeerde stille alarmering van brandalarmen – conform de NEN2575 – bieden wij ook BHV-communicatie en consultancydiensten aan voor de juiste instandhouding, ontwikkeling en training.

Waarom kiezen voor Nedkom?

  • Praktijkgerichte Innovatie – Wij denken met je mee en ontwikkelen oplossingen die écht verschil maken op de werkvloer.

  • Betrouwbaarheid gegarandeerd – Jouw veiligheid is onze prioriteit, met producten en diensten van de hoogste kwaliteit.

  • Persoonlijke service – Ons team van experts zorgt voor een strakke implementatie, adoptie op de werkvloer en instandhouding waarbij wij 24/7 voor je klaar staan om je te adviseren en ondersteunen.