Support Center
Komt u er even niet uit? Vervelend..
..maar we helpen je snel weer op weg! Kijk hieronder of uw vraag bekend is in onze FAQ of neem contact met ons op
FAQs.
Dat is vervelend! Als eerste kunt u zelf proberen opnieuw verbinding te maken. Dit doet u door de novaalert app te openen en rechtsbovenin op het bolletje met het hangslot te klikken. Wordt het bolletje groen? Dan heeft u weer verbinding. Blijft het bolletje oranje of rood heeft u helaas nog geen verbinding. Start als eerste uw toestel opnieuw op.
Is het toestel verbonden met WiFi? Controleer of andere apparaten in het netwerk het wel doen.
Heeft het toestel geen WiFi? Controleer of storingen bij uw provider bekend zijn.
Probeer of een ander toestel wel functioneert. Doet deze het wel? Dan kunt u het defecte toestel bij ons aanmelden. Gebruik hiervoor het formulier ‘storing melden’ in het Support Center op onze website.
bel en vraag naar youri, of mail naar youri.derk@nedkom.nl